Termenii şi Condiţiile Plata Parcare prin aplicatia Fidelity
Ultima actualizare: 14.07.2023
Prezentul document reprezinta cadrul prin care se reglementeaza atat conditiile in care puteti accesa serviciul de plata parcare din cadrul aplicatiei Fidelity, cat si drepturile si obligatiile fiecarei parti.
Pentru indeplinirea scopului acestor termeni și condiții Serviciile sunt puse la dispozitie de societatea ATTRIUS DEVELOPMENTS S.R.L. este o societate romana, cu sediul in Iaşi, str. Palas nr. 7A, clădirea A1, etajul 2, biroul A.b-28, Judeţul Iaşi, denumita in continuare “Operatorul parcarii” si detine drepturile de proprietate intelectuala asupra aplicatiei Fidelity.
Termenii şi Condiţiile următoare (denumite în continuare „Termeni”) stabilesc regulile, drepturile şi obligaţiile utilizării aplicaţiei şi a oricăror anexe (denumite în continuare „Soft”) şi a serviciului, respectiv achitarea contravalorii serviiilor de parcare (toate fiind denumite în ansamblu „Serviciul”) din Iulius Mall Iasi, Iulius Mall Cluj si Iulius Mall Timisoara (denumite in continuare “Mall-uri” sau “Centrele Comerciale”) prin intermediuloricarui dispozitiv (ex: telefon mobil tip smartphone, tableta. etc) care ruleaza pe sistemul Android sau iOS si este conectata la un serviciu de internet..
Utilizând Serviciul, consimţiti totodată politicii noastre, care face parte din politica GDPR care poate fi consultata la urmatorul link iuliuscompany.ro/gdpr
Serviciul este pus la dispoziţie pentru utilizatorii aplicatiei Fidelity, care au vârsta legală de dispoziţie şi care pot dispune cu privire la drepturile lor. Totodată aceştia trebuie să aibă un permis de conducere valabil. În toate cazurile, pentru a putea folosi Serviciul utilizatorul trebuie să aibă vârsta de 16 ani împlinită. Dacă nu aveţi vârsta de 16 ani împlinită nu aveţi dreptul de a folosi Serviciul. Conturile asociate persoanelor care nu îndeplinesc această condiţie vor fi anulate şi şterse de Operator Parcarii. Utilizatorii care nu au împlinit vârsta de 18 ani trebuie să deţină acordul părinţilor sau a tutorelui legal, care, prin exprimarea acordului, acceptă în mod expres conţinutul Termenilor şi îşi asumă răspunderea pentru orice activitate a Utilizatorului şi răspunde pentru orice daune. Dacă nu deţineţi un astfel de acord trebuie să încetaţi a folosi imediat Serviciul.
Dacă nu sunteţi de acord cu prevederile Termenilor în tot sau în parte, atunci vă este interzisă utilizarea Serviciului.
Operatorul parcarii îşi rezervă dreptul de a modifica ori de câte ori este necesar prevederile Termenilor fără a notifica în mod expres aceasta. Vă solicităm în mod expres să lecturaţi Termenii în mod constant şi frecvent. Utilizarea Serviciului constituie acceptare tacită a oricăror modificări care pot surveni ulterior.
1) Utilizarea serviciului de plata parcare
Serviciul permite plata online, prin intermediu aplicatiei Fidelity.
Pentru a utiliza Serviciul trebuie sa instalati aplicatia Fidelity pe orice dispozitiv (ex: telefon mobil tip smartphone, tableta. etc) care ruleaza pe sistemul Android sau iOS si este conectata la un serviciu de internet.. Trebuie sa creati un cont cu utilizator si parola sau sa va autentificati prin aplicatia Facebook / Google / Apple si trebuie sa permiteti aplicatiei sa aiba control la camera foto a dispozitivului.
Prin utilizarea Serviciului, cardul dumneavoastra bancar va fi debitat de procesatorul de plati euplatesc.ro, avand urmatoarele date de contact: https://www.euplatesc.ro/contact/.
Serviciul se poate realiza:
a) Introducand datele cardului dumneavoastra
b) Folosind serviciile de plata furnizate de Google si Apple in cazul in care aveti inrolat card-ul dumneavoastra in Google Pay sau Apple Pay;
c) Cu punctele de fidelitate (cash back) acumulate in aplicatia Fidelity.
Este responsabilitatea dumneavoastra sa va asigurati ca tranzactia a fost efectuata.
2) Securitate
Procesatorul de plati asigura functionarea Serviciului intr-un mediu foarte sigur, foloseste garantii de securitate si respecta standarde riguroase de securitate financiara pentru a asigura integritatea serviciului si siguranta datelor dumneavoastra. In calitate de Utilizator inregistrat, datele dumneavoastra vor fi disponibile doar pentru scopul aprobat al serviciilor. Nicio alta utilizare nu este permisa.
Daca aveti motive sa suspectati utilizarea neautorizata a acestor date, inclusiv datele cardului bancar, trebuie sa ne informati imediat, contactandu-ne prin intermediul formularului din aplicatie accesand rublica Contacteaza-ne. Daca ati raportat cardul dumneavoastra ca fiind furat, atunci se vor aplica masurile de siguranta uzuale prevazute de legile aplicabile. In aceasta situatie, exista posibilitatea sa va suspendam contul, daca solicitati expres acest lucru. Astfel, va trebui sa luati masurile adecvate pentru a modifica datele dumneavoastra inainte de a incerca din nou sa utilizati Serviciul.
In cazul in care credeti ca exista un risc de securitate pentru contul dumneavoastra, va rugam sa ne anuntati prin intermediul formularului din aplicatia Fidelity, accesand rublica Contacteaza-ne. In cazul in care credeti ca dispozitivul dumneavoastra a fost furat sau folosit in mod abuziv, trebuie sa ne informati cat mai curand posibil, pentru a limita orice utilizare ulterioara a dispozitivului pentru Serviciul in legatura cu detaliile dumneavoastra inregistrate si pentru a restrange orice implicatii financiare pe care le-ati putea suferi ca rezultat. Nu putem fi trasi la raspundere pentru implicatiile asociate utilizarii sau comunicatiilor cu dispozitivul inregistrat in aceste circumstante.
Ne rezervam dreptul de a va refuza inregistrarea si/sau de a va suspenda si/sau sa va intrerupem contul in cazul in care consideram ca ati incalcat sau ar putea sa incalcati acesti Termeni sau daca legea impune acest lucru si nu vom fi obligati sa va furnizam motive pentru acest lucru. Putem suspenda in continuare contul dumneavoastra daca suspectam utilizarea neautorizata sau abuzul.
3) Cum funcţionează serviciul ?
In zona din aplicatie, denumita Parking, aveti posibilitatea de a plati ticket ul de parcare pentru urmatoarele Mall-uri:
• Iulius Mall Iasi
• Iulius Town Timisoara
• Iulius Mall Cluj-Napoca
Pentru a folosi Serviciul este necesară o conexiune la internet. Orice costuri ce derivă din aceasta sunt strict responsabilitatea utilizatorilor. Trimiterea, prelucrarea şi obţinerea de informaţii în timp real din partea Serviciului necesită o conexiune la internet (ex. Wi-Fi, 3G, 4G, 5G) între dispozitvulfolosit şi Serviciul. Costurile utilizării conexiunii sunt stabilite în mod strict între Utilizator şi furnizorul de telefonie mobilă sau internet.
4) Modul de utilizare al Serviciului
a) In zona Parking din aplicatia Fidelity, Utilizatorul poate efectua plata ticket ului de parcare apasand pe butonul “Plateste Ticket”.
Aplicatia are nevoie de aprobarea Utilizatorului pentru folosirea camerei foto pentru scanarea ticket ului de parcare. In cazul in care camera foto nu se deschide, va rugam sa va asigurati ca in setarile dispozitivului aveti bifat accesul camerei catre aplicatie.
b) Cu ajutorul camerei foto veti scana ticket-ul de parcare care prezinta un cod de bare sau qr code.
c) Dupa scanarea ticket-ului, in aplicatia Fidelity, va aparea suma de plata. In cazul in care suma de plata nu apare, sistemul va trimite un mesaj cu eroarea intampinata.
d) Dupa ce suma este afisata, aveti 2 optiuni de plata a ticket ului de parcare:
1. Plateste cu Card
2. Plateste cu Cashback- puncte de fidelitate accumulate in aplicatia Fidelity
e) In cazul in care alegeti optiunea Plateste cu Card, trebuie sa alegeti din urmataorele 2 optiuni:
1. Plata cu Card Bancar, introduceti datele card ului si apasati pe butonul plateste
2. Plata cu Apple Pay sau Google Pay unde veti fi redirectionati catre aplicatia Google Pay sau Apple Pay pentru validare.
f) In cazul in care alegeti optiunea Plateste cu puncte Fidelity, aceasta este disponibila pentru mall-urile:Iulius Mall Iasi, Iulius Mall Cluj si Iulius Town Timisoara cu punctele Fidelity. Aceasta optiune functioneaza doar daca dispuneti de intreaga suma afisata in
urma scanarii ticket-ului. De exemplu daca aveti de platit 10 lei, nu aveti cum sa platiti 8 lei cu puncte Fidelity si 2 lei cu card bancar, butonul “Plateste cu puncte Fidelity” fiind inactiv.
g) In cazul in care plata a fost efectuata cu succes, veti primi un mesaj de validare. In acest caz, pentru a putea parasi parcarea, veti avea la dispozitie 30 de minute pentru a ajunge cu masina la bariera, fiind necesar scanarea sau sa introducerea ticket-ului in aparatul aflat la iesirea din parcare. In cazul in care cele 30 de minute au expirat si nu ati efectuat operatiunea de mai sus, veti fi taxat pentru inca o ora de parcare si trebuie sa respectati pasii mentionati anterior.
h) In cazul in care plata nu a fost efectuata, veti primi un mesaj de atentionare si trebuie sa reluati pasii de la punctul d) sau puteti efectua plata, la unul dintre automatele de plata parcare situate in incinta Mall-urilor.
ATENTIE!!! NU SE POT UTILIZA PUNCTELE CASHBACK ACUMULATE PENTRU CUMPARATURI FACUTE DIN MAGAZINELE DINTR-UN MALL, PENTRU A PLATI SERVICIILE DE PARCARE, DIN CADRUL ALTUI MALL (ex: Punctele cash back Fidelity acumulate in urma cumparaturilor din Iulius Mall Iasi nu pot fi folosite pentru plata parcarii din Iulius Mall Cluj).
5) Preturi parcare
Preţurile sunt diferite in fuctie de Mall-ul in care va aflati..
Preturile sunt afisate pe site-ul fiecarui Mall in parte dupa cum urmeaza:
• Iulius Mall Cluj: https://cluj.iuliusmall.com/ro/regulament-parcare
• Iulius Mall Iasi: https://iasi.iuliusmall.com/ro/regulament-parcare
• Iulius Town Timisoara: https://iuliustown.ro/ro/parking
Desfăşurătorul oricărei tranzacţii, incluzând preţul, este vizibil în pagina de check-out, înainte de a se confirma plata şi cuantumul acesteia. În momentul confirmării plăţii, Utilizatorul îşi exprimă în mod expres acordul cu privire la conţinutul acestuia şi statuează în mod expres şi irevocabil că a înţeles cuprinsul desfăşurătorului şi că este de acord cu toate sumele menţionate şi cu suma totală descrisă în partea „Total”.
6) Garantii si limitare a raspunderii
Aplicatia incearca sa ofere Serviciul la cel mai inalt nivel de calitate. Cu toate acestea, Serviciul poate inregistra interuperi din cauza unor factori pe care operatorul parcarii sau subcontractorii sai nu ii poate controla (de exemplu: calitatea conexiunii la internet si a retelelor wireless). Pentru aceste motive, operatorul parcarii nu ofera garantii in legatura cu functionalitatea, operabilitatea sau disponibilitatea Aplicatiei sau a Serviciului. Cu exceptia existentei unor dispozitii legale derogatorii, sunteti de acord sa ne exonerati de orice obligatie sau raspundere care ar putea sa derive din orice raspundere sau pretentie care ar putea sa fie invocata de dvs. in legatura cu
utilizarea Aplicatiei si/sau a Contului Fidelity si care a fost determinata de cauze independente de vointa si controlul nostru rezonabil.
SERVICIILE OBIECT AL ACESTOR TERMENI SUNT FURNIZATE “ASA CUM SE PREZINTA” SI “IN FUNCTIE DE DISPONIBILITATE”. OPERATORUL PARCARII NU OFERA NICIUN FEL DE GARANTII DE ORICE NATURA, EXPRESE SAU IMPLICITE, PRIVIND FUNCTIONAREA SERVICIULUI, INFORMATIILE, CONTINUTUL, MATERIALELE SAU PRODUSELE INCLUSE IN CADRUL APLICATIEI. ACCEPTATI IN MOD EXPRES CA INTREGUL RISC DERIVAND DIN UTILIZAREA APLICATIEI SI A SERVICIULUI VA REVINE IN EXCLUSIVITATE. IN SENSUL CEL MAI LARG PERMIS DE LEGEA APLICABILA, OPERATORUL PARCARII INLATURA ORICE GARANTIE, EXPRESA SAU IMPLICITA, IN LEGATURA CU APLICATIA, SERVICIUL, INCLUSIV GARANTIILE PRIVIND VANDABILITATEA SI NEINCALCAREA DREPTURILOR TERTILOR. OPERATORUL PARCARII NU VA FI RASPUNZATOR PENTRU NICIUN PREJUDICIU INDIRECT, INCIDENTAL SAU CONSTITUIND O CONSECINTA A UTILIZARII SERVICIILOR SALE.
Totodata, operatorul parcarii nu isi asuma nicio obligatie si nu va putea fi tinut responsabil pentru: (a) costurile pe care le suportati pentru traficul de date folosit in accesarea aplicatiei Fidelity, (b) imposibilitatea sau intarzierea in utilizarea de catre dumneavoastra a oricarei componente a aplicatiei Fidelity, (c) nerespectarea regulilor de circulatie pe drumurile publice si stabilirea in sarcina dvs. a oricarei amenzi pentru parcarea neregulamentara, (d) orice prejudiciu suportat de autovehiculul dumneavoastra in timpul stationarii sau in miscare, (e) orice accident in care sunteti implicat, (f) orice inconvenient sau prejudiciu suportat de dumneavoastra sau cauzat de dumneavoastra tertilor sau bunurilor acestora. In acest sens, va obligati sa despagubiti operatorul parcarii pentru orice prejudiciu cauzat acestuia sau tertilor (inclusiv partenerilor sai) prin utilizarea Serviciului, a aplicatiei Fidelity si a locului de parcare.
EXONERAREA DE RASPUNDERE SI LIMITARILE PREVAZUTE IN ACEASTA SECTIUNE NU SUNT DESTINATE SA LIMITEZE RASPUNDEREA SAU SA VA MODIFICE DREPTURILE DE CONSUMATOR CARE NU POT FI EXCLUSE IN TEMEIUL LEGISLATIEI APLICABILE.
UTILIZATORUL DECLARĂ CĂ ESTE TITULARUL DE DREPT AL MIJLOCULUI DE PLATĂ UTILIZAT PENTRU PLATĂ.
OPERATORUL PARCARII NU ESTE RESPONSABIL PENTRU NICIUN FEL DE RECLAMAȚII LEGATE DE UTILIZAREA INCORECTĂ SAU DE CĂTRE ALTE PERSOANE ÎN AFARA TITULARULUI A MIJLOACELOR DE PLATĂ ȘI NU POATE RETURNA CREDITUL UTILIZAT DACA UTILIZATORUL A REALIZAT O TRANZACŢIE ERONATA ORI NEAUTORIZATĂ DE CĂTRE DEŢINĂTOR.
DATĂ FIIND NATURA SERVICIILOR, RESTITUIREA TARIFELOR NU ESTE POSIBILA, IAR UTILIZATORUL IA LA CUNOŞTINŢĂ ŞI CONSIMTE ÎN MOD EXPRES FAPTUL CĂ DREPTUL DE RETRAGERE PREVĂZUT ÎNDISPOZITIILE LEGALE.
Operatorul paracarii nu va fi făcut răspunzător pentru niciun fel de pierderi sau daune cauzate de un atac denial-of-service, viruşi sau alte materiale nocive tehnologic care pot infecta device-ul
Utilizatorului, programele de calculator, datele sau alte materiale de proprietate ca urmare a utilizării aplicaţiei Fidelity.
In cazul in care Utilizatorul are nelămuriri sau reclamații legate de plați, poate contacta Operatorul Parcarii accesand rublica Contacteaza-ne din cadrul aplicatiei Fidelity.
Utilizatorul dobândeşte un drept limitat de utilizare a Serviciului pentru uzul său personal în acord cu prezentul document.
7) UTILIZAREA SERVICIULUI SI FRAUDE
Serviciul este furnizat Utilizatorului numai in calitatea acestuia de Utilizator si numai pentru uzul sau privat si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral aplicatia Fidelity, de a reproduce partial sau integral aplicatia, de a copia, vinde/revinde sau de a exploata aplicația în orice manieră, în scopuri comerciale.
Folosirea neautorizată a Serviciului, inclusiv omisiunea luării unor măsuri de siguranţă şi permiterea accesului unor persoane neautorizate în contul de Utilizator, atrage răspunderea Utilizatorului.
De asemenea, sunt considerate activităţi frauduloase ale Utilizatorului dar fara a ne limita la: a) furnizarea de informaţii eronate/falsificate care au stat la baza obţinerii accesului la serviciu; b) utilizarea Serviciului în vederea furnizării de servicii către terţi; c) utilizarea Serviciului în alte scopuri decât cele specificate în prezentul document d) stocarea, copierea, modificarea, editarea, publicarea, transmiterea parţială sau integrală a conţinutului la care are acces e) orice altă utilizare care nu este permisă în mod expres în cuprinsul prezentului document.
Daca identifica o activitate frauduloasa, Operatorul parcarii are dreptul: a) sa suspende toate serviciile pe care le furnizează Utilizatorului, şi să anuleze contul utilizatorului, fără a fi necesară punerea în întârziere a Utilizatorului, intervenţia instanţei sau alte formalităţi prealabile; b) să retragă Utilizatorului orice formă de beneficii. De asemenea, Utilizatorul este responsabil pentru daunele provocate Operatorului parcarii precum şi partenerilor săi.
8) Politica GDPR
Va rugam sa analizati Politica noastra GDPR pentru a obtine informatii complete privind datele pe care le colectam (inclusiv date cu caracter personal), modalitatea in care acestea sunt utilizate, protejate si eliminate. Politica GDPR este disponibila aici https://www.iuliuscompany.ro/gdpr
Acceptarea Termenilor constituie acceptare implicită pentru colectarea, păstrarea şi utilizarea datelor cu caracter personal de către Operatorul Parcarii, conform Termenilor, a Politicii GDPR şi a normelor legale aplicabile.
9) LEGEA APLICABILA. REZOLVAREA LITIGIILOR
Legea aplicabilă este legea română, atât în ceea ce priveşte executarea obligaţiilor ce derivă din prezentul document, cât și în ceea ce priveşte orice aspect în legătură cu interpretarea, aplicarea și/ sau întinderea efectelor sale, fără nicio excepţie.
Orice neîntelegere în legătură cu Serviciile va fi rezolvată pe cale amiabilă. Dacă o astfel de rezolvare nu este posibilă în termen de 30 de zile de la iniţierea dialogului, litigiul va fi înaintat spre soluţionare instanţelor judecătorești române competente.
10) ACCEPTAREA TERMENILOR SI CONDITIILOR
PRIN ACCEPTAREA TERMENILOR ȘI CONDIŢIILOR DE UTILIZARE A SERVICIILOR PRIN INTERMEDIUL APLICAŢIEI FIDELITY, UTILIZATORUL DECLARĂ CĂ ARE VÂRSTA LEGALĂ PENTRU A ACCESA SERVICIILE, A LUAT LA CUNOŞTINŢĂ CONŢINUTUL ACESTUI DOCUMENT, ÎL ÎNŢELEGE ŞI ÎL ACCEPTĂ PE DEPLIN.